نوع بسته بندي محصول تاثير به سزايي در انتخاب محصول و سالم رساندن محصول به دست مشتري دارد. از اين رو بسته بندي با دستگاه سيل وكيوم از روش هاي پرطرفدار بسته بندي محصولات به شمار مي رود. سيل به معناي دوخت و وكيوم به معناي ايجاد خلاء در بسته بندي ميباشد. در بسته بندي با دستگاه سيل وكيوم ، محصول وارد دستگاه شده سپس روكشي از نايلون يا آلومينيوم توسط المان هاي حرارتي به دور محصول دوخته ميشود سپس اضافه ي آن توسط تيغه اي از دور محصول بريده مي شود و در نهايت محصول به سمت خروجي هدايت مي شود.

در بسته بندي با دستگاه سيل وكيوم  محصول داخل ظرفي قرار گرفته و وارد دستگاه مي شود و پس از مكش هواي داخل بسته در صورت نياز مقداري گاز ازت به داخل بسته تزريق مي شود كه باعث ماندگاري بيشتر محصول شده و از رنگ و طعم و شكل محصول براي مدت طولاني محافظت مي كند. اين نوع از بسته بندي در مصارف غذايي بسيار كاربرد دارد چون بسته بندي با دستگاه سيل وكيوم از نفوذ گرد و غبار و آب به داخل محصول جلوگيري مي كند. دستگاه سيل وكيوم سرعت بالايي در بسته بندي محصولات دارد و انواع روميزي آن با توجه به قيمت مناسب براي كارگاه هاي كوچك ، مصارف خانگي و كسب و كارهاي نوپا بسيار مناسب ميباشد و معمولا در بسته بندي سالاد و مواد غذايي استفاده مي شود. همچنين با توجه به ميزان توليد و نياز به بسته بندي مي توان از دستگاه سيل وكيوم دو قالبه ، چهار قالبه و . استفاده كرد كه باعث سرعت بخشيدن به بسته بندي مي شود.

شركت آراد ماشين از طراحان و توليدكنندگان انواع دستگاه سيل وكيوم مي باشد كه با مراجعه به سايت شركت مي توانيد از سالها تجربه و خدمات پس از   در زمينه ي انواع دستگاه سيل وكيوم بازديد نماييد.


مقالات سئو بسته ,بندي ,محصول ,دستگاه ,وكيوم ,داخل ,بسته بندي ,انواع دستگاه ,داخل بسته ,وارد دستگاه ,بندي محصولات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کد بانو دانلود سرا شب که میشه جوان doctorwebsite دانلود فیلم وکالت پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب خوی کورین | سنگ مصنوعی کورین