دستگاه شيرينگ جهت بسته بندي محصول در انواع صنايع غذايي ، دارويي ، آرايشي و . كاربرد دارد. در واقع هرجا نياز به بسته بندي و در كنار هم قراردادن تعدادي از محصولات احساس شود از دستگاه شيرينگ استفاده مي كنند. لغت شيرينگ در زبان انگليسي به معناي كشيدن است و دستگاه شيرينگ در حقيقت با كشيدن پلاستيك دور محصولات آن ها را بسته بندي مي كند. محصولات كنار هم قرار گرفته و به وسيله نوار نقاله وارد دستگاه شيرينگ مي شوند ، سپس پلاستيكي از جنس پلي اتيلن يا پي وي سي همراه با اعمال حرارت كشيده شده و به دور محصول پيچيده مي شود سپس در انتها با اعمال خنكي به بسته بندي باعث انقباض پلاستيك شده و محصول بسته بندي مي شود.

پلاستيك پلي اتيلن كدر است ولي از مقاومت بالاتري برخوردار است ، از طرفي  پلاستيك پي وي سي شفاف تر و زيباتر است ولي نازكتر است و مقاومت كمتري دارد. در هر صورت با استفاده از هركدام از انواع پلاستيك ها در بسته بندي با دستگاه شيرينگ مي توانيد از نفوذ گرد و غبار و رطوبت به داخل محصول جلوگيري كنيد.

با استفاده از دستگاه شيرينگ مي توانيد تعدادي از محصولات كه داراي تعادل ناپايدار هستند مانند بطري هاي آب را در كنار يكديگر بسته بندي كنيد. علاوه بر اين بسته بندي شفاف دستگاه شيرينگ باعث مشاهده ي محصول توسط مشتري شده و اين سبب افزايش تقاضا و محصول است. استفاده از دستگاه شيرينگ در بسته بندي محصولاتباعث كاهش قيمت تمام شده ي محصول و افزايش سرعت توليد مي شود كه اين موارد باعث شده تا بسته بندي با دستگاه شيرينگ بسيار مورد توجه قرار بگيرد.

شركت آراد ماشين از طراحان و سازندگان انواع دستگاه شيرينگ است كه با در اختيار داشتن نيروي با تجربه و كارآزموده خود مي تواند شما را در خريد دستگاه متناسب با نوع محصول ياري نمايد.


مقالات سئو دستگاه ,بسته ,بندي ,شيرينگ ,محصول ,محصولات ,بسته بندي ,دستگاه شيرينگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان سرای نیلوفر آموزش همه چی دانلود فیلم و سریال جدید آموزش ابتدائی تدریس خصوصی عربی(متوسطه اول و دوم) غزلیات بنفشه انصاری عشق سیاه و سفید پرو موزیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان